قیمت زبرا

Wiki Article

اتاق خواب: این مدل پرده ها در اتاق خواب نیز بسیار محبوب هستند. طرح‌های رنگی و بافت‌های مختلف این پرده‌ها می‌توانند اتاق خواب را زیبا و دلنشین کنند.

یکی از جدیدترین مدل های پرده زبرا، مدل برقی آن می باشد که کاربردی بسیار آسان داشته و با نصب آن در پذیرایی منزل خود باعث می شود خانه ای هوشمند داشته باشید. با خرید پرده برقی زبرا دیگر لازم نیست به کمک دست پرده را باز و بسته کنید، این مدل جدید پرده پذیرایی به کمک ریموت باز و بسته می شود. پرده های زبرا از دو لایه تشکیل شده اند که به کمک ریموت کنترل می توانید با تغییر حالت این لایه ها میزان ورودی نور را تغییر دهید.

پرده‌های زبرا با متریال‌های مختلف: این پرده‌ها از متریال‌های مختلفی مانند پارچه، پولی‌استر و وینیل تهیه می‌شوند.

در این گونه موارد می‌توانید از این محصول در آشپزخانه خود استفاده کنید.

در صورتی که پنجره، کناف‌کاری نشده باشد در پرده پذیرایی مدل کلاسیک،

کنترل نور: پرده زبرا از یک ساختار دو لایه ای تشکیل شده است. لایه توری، نور طبیعی خورشید را وارد اتاق کرده و لایه پارچه ای باعث ایجاد سایه در فضا می شود، یعنی با پرده زبرا پذیرایی، بدون بالا و پایین کشیدن، می توانید به بهترین صورت نور خورشید را تنظیم و کنترل کرد.

و همچنین دیگر مزایای متعدد آن که در این مقاله به آن اشاره میکنیم.

قبل از خرید پرده زبرا ، پرده برقی و یا پرده شید از کارشناسان ما کمک بگیرید!

سروین دکور به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه در زمینه فروش انواع پرده های مدرن، موفق شده تا به اولین خرید پرده زبرا پذیرایی و تنها فروشگاه اختصاصی پرده های مدرن در ایران تبدیل شود.

لطفا دیدگاه خود را بنویسید لطفا نام خود را بنویسید ایمیل معتبری وارد کنید فرستادن دیدگاه

از دیگر خدمات پرده ادریس که در صورت خرید غیر حضوری، به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، می‌توان به اندازه‌گیری، مشاهده نمونه مدل پارچه در محیط مورد نظر مشتری و مشاوره رایگان در منزل اشاره کرد.

سایت سروین یکی از وبسایت‌های معتبر فروش پرده‌های زبرا است؛ این سایت ارائه‌دهنده محصولات با کیفیت و متنوع است که با توجه به کیفیت و طراحی منحصر به فرد پرده‌ها، قیمت مناسبی را ارائه می‌دهد.

همچنین در صورتی که تمایل به خرید حضوری دارید، می‌توانید با مراجعه به آدرس ما، از شو روم بازدید به عمل آورده و اقدام به خرید پرده مورد نظر خود کنید.

انواع پرده زبرا را می‌توان هم داخل چهارچوب پنجره نصب کرد و هم خارج چهارچوب که هر کدام بستگی به انتخاب خریدار و شرایط قاب پنجره دارد.

Report this wiki page