پرده زبرا پذیرایی

Wiki Article

آنها می‌توانند با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی که دارند، به تزئینات اتاق یا سالن شما افزوده شوند.

مدل پرده‌ زبرا، به عنوان یک نوع از پرده‌های پارچه‌ای با بافت خاص، در مکان‌های مختلفی مناسب هستند. این نوع پرده به دلیل طرح‌ها و بافت‌های متنوعی که دارند، در انتخاب برای محیط‌های خاصی می‌توانند بسیار شگفت‌انگیز باشند.

پرده زبرا ساده به دلیل طراحی ساده و بدون الگوها یا طرح‌های پیچیده، ممکن است در موارد زیر مناسب باشد:

در این گونه موارد می‌توانید از این محصول در آشپزخانه خود استفاده کنید.

پرده زبرا شب و روز: اگر آشپزخانه‌ای روشن دارید و می‌خواهید حریم خصوصی بیشتری داشته باشید می‌توانید از پرده زبرا شب و روز استفاده کنید؛ زیرا دارای قابلیت کنترل کامل نور است.

از طرفی پرده های مثل زبرا گلدوزی به جهت کارهای اضافی که روی پارچه پرده شده است، مسلما قیمت بالاتری خواهند داشت.

سپس می‌توانید از میان آنها محصول مورد نظر خود را انتخاب و در همان واتس آپ پیش فاکتور خرید خود را دریافت و سپس اقدام به پرداخت کنید.

در حالت سوم شما می‌توانید از ترکیب زبرا با پرده‌های پارچه‌ای استفاده کنید. به طور مثال بعد از نصب پرده زبرا،در یک طرف پنجره یا هر دو طرف می‌توانید از پرده‌های پانچ پارچه ای استفاده کنید تا شکل رسمی تری به خود بگیرد.

تنوع در طرح و رنگ : مورد اول بحث تنوع در طرح و رنگ است. هنگامی که این محصول روانه بازار شد تنها یک مدل ساده و کلاسیک داشت اما امروزه کارخانه ها و تولیدی ها محصولات بسیار متنوعی را تولید می‌کنند که شما با مراجعه به مرکز خرید و بورس این محصول می‌توانید تنوع بالای این کالا را مشاهده کنید.

با مراجعه به قسمت محصولات سروین دکور می‌توانید قیمت پرده زبرا و انواع پرده زبرا را مشاهده کنید. راهنمای خرید آنلاین پرده زبرا؟

دیگر مزایای پرده زبرا نگهداری، کارکرد و استفاده آسان از آن است، تنها با یک زنجیر قادر به کنترل نور و باز و بسته کردن آن هستید. براحتی قابل نظافت هستند تنها با یک گردگیر و یا سری مناسب جاروبرقی میتوانید ظاهر نو و تمیز پرده خود را حفظ کنید.

انتخاب متریال با توجه به نیازهای خرید پرده زبرا شما در خصوص نورپردازی و مقاومت در برابر رطوبت مهم است.

با خرید پرده زبرا شما شکل و شمایل زیبا و خاص و مدرنی به پنجره ها و درنهایت به محیط زندگی و محل کار خود خواهید داد. همانطور که گفته شد این پرده ها به صورت دبل رول و دولایه است.

هرگز جاروبرقی را بدون استفاده از برس ملایم روی سایه ها اعمال نکنید. از استفاده از وسایل دیگر مانند سشوار خودداری کنید، زیرا گرما می تواند برای تور بسیار مضر باشد. نحوه پاک کردن لکه های سطحی

Report this wiki page